Marketing w sieci

Skuteczne pozycjonowanie słów kluczowych
Jeżeli już zamierzasz zadbać o pozycjonowanie strony, nie możesz iść na skróty. Niezależnie od obowiązującego algorytmu Google, w każdej sytuacji ta wyszukiwarka będzie stawiała jako priorytet efektywność treści dla użytkownika. Jak ją potwierdzić? Liczbą odsłon konkretnego wpisu, zaangażowaniem w media społecznościowech.



Im więcej osób czyta twoje treści, tym częściej Google proponuje je nowym użytkownikom.
Nie wystarczy napisać kolejnego tekstu, który nie wnosi żadnych nowych informacji i przechodzi bez echa. Liczy się długość tekstu. Ważne, aby w parze z długością szła jakość. Samodzielne pozycjonowanie strony polega na regularnym dodawaniu nowych treści (najlepiej dwa razy w tygodniu) , a ponadto promocji w social mediach. Żadna treść nie obroni się sama, ponieważ jest bardzo duża konkurencja.
Linkowanie
Pozycjonowanie strony wzmocni też pozyskiwanie linków ze stron o wysokiej pozycji w Google. Narzędziem do sprawdzania wartości strony jest obecnie Trust Flow. Linki muszą posiadać ustawione tryb do follow. W jaki sposób pozyskać linki? Możesz je wykupić na wortalach i blogach lub zaproponować wysokiej jakości treści, zostawiając aktywny link w stopce autorskiej.
Ważne, by pozycjonowanie nie było celem samym w sobie. Może być nim konwersja, powiększenie dystrybucji, uzyskanie leadów. W takiej sytuacji nie liczy się ilość przekierowań na stronę, ale jakość tego ruchu. Całkiem dobrze dotrzeć do stu osób naprawdę zainteresowanych zakupami w naszym sklepie internetowym lub wykupieniem naszej usługi, niż do tysiąca przypadkowych internautów, niezainteresowanych współpracą.
Oczywiście to istotne, by zademonstrować się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, powinniśmy jednak pamiętać, że korporacje mają nieograniczone środki na pozycjonowanie, a niezbyt duże firmy swoje efekty osiągną, działając powoli, niemniej jednak z roztropnością. Strategia budowania pozycji w wyszukiwarce bardzo wysokiej jakości treściami zajmuje więcej czasu, niemniej jednak w końcu zaprocentuje. Prócz tego dotrzemy do użytkowników, na których najbardziej nam zależy. Wówczas niestraszna nam zmiana algorytmu Google.
Zobacz także: Seo sklep.