Identyfikacja firmy marki

Identyfikacja firmy marki
Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego który nie korzystałby z wszelkiego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich towarów w sieciach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia promocji w internecie stanowi w sporej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Właściwa identyfikacja wizualna jest bardzo bardzo ważna dla odniesienia takiego sukcesu.



Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.

Już na etapie projektowania logo powinniśmy posiadać bardzo konkretną wizję tego jak chcemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą w przyszłości propagować nasze produkty wśród osób które śledzą ich poczynania w internecie społecznościowych. Odpowiednio dobrana identyfikacja marki z całą pewnością pomoże nam wykonać skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już wręcz samo logo jest w stanie zmodyfikować całkowicie wizerunek naszego biznesu.

Zastanówmy się czy chcemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy także raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie bardzo dobrze komunikować wartości dzięki którym chcemy budować zaufanie pośród naszych późniejszych klient ów.

Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto rozpocząć od określenia kilku kluczowych wartości jakie chcemy propagować lub z jakimi chcemy być w przyszłości kojarzeni. O zdanie musimy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić wszelkiego rodzaju ankiety na naszych serwisach internetowych albo również na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami , a oprócz tego stale dostarczać im intrygujących ich treści.

Warto zobaczyć: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna