Hałas w przestrzeni open space

Spore przestrzenie utrudniają komunikację i skupienie. Już dawno zauważono, że przestrzenie open space wcale nie wpływają na produktywność pracy, niemniej jednak kiedyś ten model był bardzo popularny i w jednej sporej przestrzeni lokalizowało się wielu pracowników, czasem nawet kilkadziesiąt osób razem, co bez wątpienia miało swoje zalety, ale miało również liczne wady. W takiej przestrzeni pracownicy nie mają prywatności i to jest brak prywatności.

Bez wątpienia w pracy może być to postrzegane marginalnie, niemniej jednak de fakto ma rzeczywiście bardzo duże znaczenie. Problemem okazują się ważne rozmowy, kiedy pracownik musi np zadzwonić do klienta lub kontrahenta. Budka telefoniczna akustyczna rozwiązuje ten problem. Taką budkę można postawić w przestrzeni open space omal w każdym miejscu, a najlepiej gd zieś na uboczu, w ustronnym miejscu, które będzie jednocześnie dobrze skomunikowane z pozostałą częścią biura. W takiej budce pracownicy mogą prowadzić ciche rozmowy telefoniczne, ogólnie budka ta jest przystosowana do prowadzenia rozmów służbowych i taki jest jej cel, niemniej jednak pracownicy mogą z tego również korzystać w sytuacji prowadzenia rozmów prywatnych. Budka telefoniczna jest przystosowana dla jednej osoby, niemniej jednak niektóre modele umożliwiają prowadzenie mini konferencji mieszczącej nawet cztery osoby. Automatycznie cena takiej budki jest natomiast o sporo wyższa. Tego rodzaju budki akustyczne ukazują się w coraz większej liczbie biur, a pracownicy są w rzeczywistości zadowoleni z sposobności korzystania z nich i spokojnej pracy.
Polecamy: budki telefoniczne.