Twój biznes w sieci

Twój biznes w sieci

Żadna firma pozycjonerska nie powinna nigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy wręcz stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Jednak rywalizacja funkcjonuje przez cały czas. Zdarza się, że równie mocno, a wręcz i całkiem dobrze niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Z całkowitą czyli stu procentową pewnością nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Jednakże bywa również tak, że rywalizacja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na rozległą skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

Są przypadki w których na pierwsze efekty SEO należy poczekać nawet dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a w pewnych sytuacjach zdarzają się także spadki. To jest całkiem naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Na 100 procent nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, by zintensyfikowała linkowanie. Google jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy także pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeżeli sklep SEO wytwarza bezsporne działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być zrobione z ogromnym rozmachem, niemniej jednak po co? Znacznie nie gorzej jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Google.

Wyszukiwarki preferują strony, które:
- Są wypełnione wartościową i przede wszystkim unikalną treścią.
- Są systematycznie uaktualniane.
- Są zoptymalizowane pod względem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Z całkowitą czyli stu procentową pewnością nie da nam sporo linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej informacji, tym lepiej.

Sprawdź tutaj: sklep z pakietami linków seo.