in. formaty, rodzaje papieru, materiały pokryciowe, wzory, możliwości uszlachetniania reklam i tak dalej. W tym kontekście notesy reklamowe łączą w sobie cechy przyciągające wzrok z potencjałem dotykowym, który przekonuje aż po same koniuszki palców. Jako użyteczni ambasadorzy, którzy przekazują odbiorcy wyrazy uznania, w każdym momencie wzbudzają pozytywne emocje, a tym samym zwiększają oddziaływanie wszelkich działań promocyjnych. Notes jako metoda reklamy Notesy z nadrukiem przekonują jako artykuły promocyjne ze względu na ich wysoką wartość użytkową i związaną z nią siłę promocji. Wybór notesów jest tak wszechstronny, jak Twoje cele reklamowe. Niezależnie od tego, czy chodzi o druk jednostronicowy, szlachetne tłoczenie na okładce, czy też o w pełni indywidualny projekt - kreatywność nie ma żadnych granic. Kołonotatnik można w pełni spersonalizować. Format, kolor, rozmiar i wygląd są niemal nieograniczone. W dodatku notatniki mogą być dostosowane do potrzeb dokładnie określonej targetowanej grupy. Przekazywanie poważnych informacji - poszczególne wstawki i strony reklamowe mogą być wykorzystywane do przekazywania informacji o firmie, produktach albo konkretnych usługach. Jednakowo istotne daty można przypomnieć w kalendarzu znajdującym się w książce (np. targi, dni otwarte, rocznice powstania firmy, niedziele otwarte itd.). Dzięki notatnikom z nadrukiem w każdej sytuacji zostaniesz zapamiętany. Notes na spirali ma bardzo praktyczne przeznaczenie i jest często używany. Znaczy to także, że przekaz reklamowy jest w każdej sytuacji obecny pomiędzy klientów. Dowód uznania - drobne upominki podtrzymują przyjaźnie. Szczególnie notatniki są popularnym upominkiem promocyjnym. Wysoka akceptacja dla Twoich reklam - Twoje przekazy reklamowe są dyskretnie rozmieszczone w notesie. Badania wykazały, że upominki promocyjne cieszą się dużym uznaniem w porównaniu z innymi nośnikami promocji.
Dodatkowe informacje: dowiedź się jak działa notes spiralowany