Praktyczny upominek – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes nadal jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął nawet dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes wciąż jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się natomiast okazuje, notesy firmowe oprócz tej podstawowej roli pełnią również inne funkcje. Notesy firmowe - co powinno się wiedzieć? Notesy stanowią przede wszystkim bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. A przy tym - okładki mogą być zrealizowane z różnych materiałów zgodnie z życzeniem klienta. Może to być np skóra albo ozdobny papier albo karton. Projekt graficzny okładki jest przygotowywany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i efektywnie utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów oraz wzornictwa powoduje, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy a także budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo niezwykle ważny element strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma funkcjonalność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszego biznesu. Przy tym, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to zatem działanie promocyjne, które pozwoli nam poszerzyć bazę klientów.
Więcej: przeczytaj do czego wykorzystywany jest notes firmowy