Upominek dla klienta – kalendarz firmowy

Kalendarze firmowe są popularnym rodzajem gadżetu reklamowego. Głównie odznacza je wysoka funkcjonalność oraz użyteczność, co jest jedną z najważniejszych cech produktu, który ma promować naszą firmę. Artykuły, które nie znajdują zastosowania i nie są w ciągłym użytku, nie realizują celów marketingowych.

Pod tym względem kalendarze reklamowe są trafnym wyborem. Kalendarze promujące firmę - co trzeba mieć świadomość tego? W pierwszej kolejności trzeba wyszukać wykonawcę. Wybrany przez nas producent kalendarzy powinien mieć doświadczenie oraz odpowiednie zaplecze personale i techniczne do realizacji naszego zamówienia. Najczęściej na wortalach firm poligraficznych znajdują się wizualizacje poprzednich realizacji, więc warto się z nimi zaznajomić przed podjęciem ostatecznej decyzji. O ile już wybraliśmy firmę, czas przystąpić do ustalania warunków. Warto zdawać sobie sprawę, że kalendarz reklamowy musi być przede wszystkim przydatny i miły dla oka. Jest oczywiście nośnikiem treści promocyjnych, niemniej jednak reklamowanie naszej firmy jest wyłącznie jednym z aspektów. Jeżeli zamieszczona reklama będzie zbyt bezpośrednia i agresywna, może wywołać negatywny efekt. Zadbajmy więc, aby treści reklamowe były dość dyskretne, paradoksalnie właśnie takie najlepiej realizują cel marketingowy. Projekt szaty graficznej kalendarza powinien nawiązywać do identyfikacji w izualnej firmy. Jest to ważny element budowania rozpoznawalności marki a także kreowania wizerunku firmy. W części przeznaczonej na nadruk na pewno powinny wyszukać się elementy tożsamości wizualnej, czyli logotyp, nazwa albo inne znaki firmowe. Na prawdę bardzo często używa się też zdjęcia nawiązujące do działalności firmy. Po akceptacji projektu pozostaje ostatni etap, czyli produkcja określonego przez nas nakładu kalendarzy. Warto wspomnieć, by były to gadżety najwyższej jakości, które wywołają pozytywne emocje.
Sprawdź tutaj: producent kalendarzy